2
| 4 maanden geleden
Happy BusinessHappy People Bedrijfsnaam (optioneel): FONK media, Link (optioneel): www.fonkonline.nl

De missie van FONK magazine? Dat is powering creative people. Dat “poweren” doen we nu al zo’n jaar of tien en met de komst van Corona kwam voor ons de ultieme uitdaging. Zouden we FONK magazine kunnen blijven maken of moesten we ons gaan beperken tot onze website? Hell no! Wij willen immers de stekker in het stopcontact van de creatieve marcom sector zijn? Dat lukt niet met nieuwsfeitjes alleen. Wij gaan niet voor minder, wij gaan voor meer!

Tot nu toe was print de main carrier van het magazine en was digitaal bijzaak. Maar dat draaiden we nu dus zonder ellenlange onderzoeken, discussies of adviezen, hupsakee, om. Zakelijk een goede move: zonder porti en nauwelijks printkosten (alleen nog drukwerk on demand) kunnen we meer uitgeven aan content en “dubbeldikke nummers” maken met gigantische veel en groot inspirerend beeld.

Onze lezers krijgen dus nu elke twee weken niet minder, maar méér content. Het papier bepaalt niet of een lezer voor je content wil betalen. Het is de content zelf: energiek, kleurrijk en met heel veel linkjes en films kunnen we nu onze lezers langer aan ons binden dan voorheen. En echt, niemand heeft zijn abonnement opgezegd. Sterker nog: sinds maart verkopen we zelfs meer abonnementen!

Heb ik als ondernemer dat allemaal voorzien? Welnee, wij hebben als team gewoon ‘gedaan’. Mijn persoonlijke leermoment daarbij: vertrouw op je instinct, laat los en stap over de drempel heen die in het verleden zo hoog leek. Dan maak je van minder op een net even àndere manier meer!